18/3

hej bloggen =) Japp, nu är det ingen tvekan om saken. Våren är kommen =) (L) Idag ska jag bara chilla och försöka inte tjocka mig. Lycka till med det säger jag bara :D Jag ska kanske också börja plugga till engelska provet. På tal om skolan så jag har lite damp just nu. Min iMovie accepterar inte mys mobil ;o så jag kan inte redigera vår reklamfilm. Och allt måste vara klart till imon senast kl 12. ;s vi sitter verkligen med skägget i brevlådan. Vi är inte ens klara med vår prototyp ;S åh.
Men iallafall. Nått som gjorde mig glad idag vara att det trillade in en stor munkjacka och stora mjukis byxor in i vår brevlåda :D Byxorna är gråa och supersköna och snygga. Munkjackan är skitmysig men det står massa logon på den så den är inte så fin. Men jaja, gratisprylar blir man alltid glad av =)
Snyggo Vanessa i snyggo outfit (L) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0