22/4

Hejjjjjjjj!
Idag var det back to schema. 
Spanska - Vi ska ha oral prov, höhö, så övade på det.
Matte - Fortsatte med samband och jag fattar för engångskull :D
Svenska - Senait läste och vi gjorde lite övningar och satsdelsprov.
Håltimme - Jag och My stack till Nova
So - jobbar med att reflektera temat och utv.samtalen.
No - forsatte med det som på so:n
Plus att vi fick tillbaka massa saker. Som t.ex. No-provet vi gjorde för typ 300 år sen. Är inte säker på mitt betyg, för han skrev Ö !? Men jag tror jag fick VG
Sen fick vi tillbaka vår analys av en leksak, som vi också skrev för typ 300 år sen. Hade helt glömt bort den, jag tycker att olle borde skärpa sig med att dela ut prov och uppsatser. Men iallafall fick jag VG på den analysen ;D Hii, jag är bäst! TEEHEE

PEASE (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0