23/4

Hej,
Idag började vi kl 9 så vi fick en liten sovmorgon ;D Sen stack vi till biblan(kolla förra inlägget) och var där hela lektionen. Sen vid 10-tiden var vi tvungna att gå en en tipsrunda typ och efter det hade vi lektion igen. Jag och Maja satt mest och kollade på bilder från öppet hus x) Sen hade vi samling i labbet och dom berättade vem som hade fått flest röster av alla leksakerna. Sofie, Katja och Linnéa vann =)
Sen dumpade alla oss för att sticka in till stan och äta, så jag och My fick äta ensamma. Maja hade stuckit hem för att fixa nått och när hon kom tillbaka stack vi in till stan. Sen stack vi till Kino. Eller jag och My stack först till MQ för att fråga när vi ska få våra kläder, men Martin var inte där så dom sa att jag fick komma tillbaka senare. 
Vi såg I taket lyser stjärnorna. Den hade jag redan sett en gång innan men whatever x) Under bion hade typ alla damp. Några kastade godis på mig (fick minst 30 stycken på mig), alla skrek och skrattade och applåderade hela tiden. Efter ett tag fick dom stänga av filmen och Petra bad alla som höll på att gå. Men ingen gick. Efter massa tjat och väntan gick några personer. Sen fortsatte vi kolla på filmen och då var det tyst.
Efter filmen var slut gick vi tillbaka till MQ och då snackade jag med Martin. Sen skulle jag gå och snacka med David men han var inte på CrazyFeet så då sket vi i det och stack hem.

Yesbox. Nu måste jag plugga. Imorgon har jag Engelska prov, matteläxa och spanska oral prov. Sen efter det är vi lediga från skolan i TVÅ VECKOR =) <3 usch, vad jag längtar tills söndag.
HAVE A WONDERFUL DAY (L) TEEHEE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0