24/4

no comments today. 
Eller okej, kan berätta lite. Engelska prov idag dåh. Gick bra, hoppas jag. Sen nu har vi prao i 2 veckor, så det blir ingen skola för vår del. Sen när vi kommer tillbaka är det bara 4 veckor kvar tills sommerlovet. Men till dess ska massa prov ;/

Bara för att My ska bli svart hårig och jag blond i sommar... lycka till med det säger jag bara. Asså My, vi får sluta komma överens om sånna knäppa saker! Haha, men sakt är sakt. 

Åh, jag älskar den akustiska versionen av Hope and glory <3 pallar inte ladda upp videon, tar så långt tid men iallafall xD



Heejjjddååååå!


alla bilderna i huvudet varje gång jag sluter ögonen :W


Kommentarer
Postat av: Maja

Ofta 4 månader :D du menar väl 4 veckor :D <3

2009-04-25 @ 14:39:30
URL: http://triceratops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0