27/4 - PRAO

HejHej, första praodagen idag! Bäst assuuuu (L)
Kl 10 mötte jag upp hanna vid Crazy Feet och sen stack vi hem till David. Där fick vi vara i hans källare och klippa plastridåer. Det var sjukt kul! Sen när vi var klara stack Hanna till tandläkaren och jag fick sitta ensam med David och hans fru i deras kök. Haha, David är lite cp asså! ;D Sen fick jag trä band runt en stolpe och efter jag var klar med det stack jag till skolan. 
Påväg dit träffade jag Hanna och vi stack tsm till skolan. Där träffade vi rebecka x2, maja, ebba, emma och alex. När alla var klara med maten stack vi till lekplatsen. Efter ett tag ringde My så jag och Hanna gick tillbaka till skolan och träffade henne. Sen var vi i personalrummet och chillade lite med lärarna ;) 
Sen skjutsa vi becka till citygross och vi stack till David igen. Sen fick vi fixa den andra stolpen också. När vi var klara satt vi i deras kök och drack te, medans dom åt. Sen frågade jag om vi kunde hoppa på deras studsmatta senare och han sa att vi skulle göra det nu. Så vi hoppade sjukt länge och sen låg vi där och solade.  Sen snacka vi med David sjukt länge. Haha, han är typ världens roligaste man x) Sen fick vi måla några pinnar. Efter det fick vi gå hem och jag och Hanna stack in till stan lite och hängde där ;D

puss på denna roliga dag och Hanna som gjorde denna dag rolig ! (LLLLLLL)


Dagens roliga:
David ringer till Olles skomakare. 
D - Hej, kan jag få prata med Olle.
Kvinna - Va?
D - Får jag prata med Olle?
Kvinna - Det finns ingen Olle här.
D - Men då kan jag väll inte prata med Olle dåh. (Han blir sur och lägger på)
D - Det måsta vara fel nummer.
Kristina - Men bara för att det heter Olles skomakare betyder det inte att det finne en riktig Olle där. Ofta att man ringer till crazy feet  säger "Får jag prata med Crazy"
Hanna&Jag - asgarvar.  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är inet alls dum : O vf är du dum? : (

2009-04-27 @ 18:59:00
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: maja

hahahahahahahhahahahahha x)

2009-04-28 @ 16:52:34
Postat av: Hannnnnnnnnnnnaaaaaaaaa:D

hahahahahahhahaha, omg roligaste ever typ! xd

2009-04-29 @ 08:08:35
URL: http://hannyybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0