3/4

HEJHEJ PÅSKLOV! DU ÄR EFTERLÄNGTAD OCH SJUK VÄLKOMMEN =) OCH PUSS PÅ VÅREN! (L)

Sista skoldagen idag. Från 09.05 - 15.10.
När jag kom till skolan var sofie och ida i musiksalen och typ spelade in på garageband. Så jag joinade dom och efter ett tag började jag och ida dansa balett :) ida är fan stark ;o haha.
SO - nutidstipset sen jobba med leksaken, men vi hade inget att göra så allting slutade med att maja sjöng fint till idas,sofies och hannas leksak medans jag skrek switchel (?) i slutet och det lät som om jag var i målbrottet xP.
Idott - Eftersom dett var så fint väder spelade vi bränboll utomhus.
Matte - Höll på med samband.
Engelska - lekte massa konstiga lekar, men jag stack ut till sofie och maja och testade majas bigmama byxor x)
Spanska - vi åt godis och kollade på extra.

Sen var det sluth!  och nu är det lov och jag är glad (L)

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi Heeeeej Påååsklov! :DD Längtar tills tisdag ; ))) <3

2009-04-04 @ 09:05:08
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0