DAMP.

Heej damp dag ;D
dagen startade üüüüüüüüüüüünderbart §
men gick snabbt över till PMS -> damp.
Först Joel som sprutade sjukt mycket parfym på mig. Stank som fan efter det = DAMP 
Detta gick över till ett stort parfym krig. Folk började må illa av all parfymlukt. = DAMP 
Sen alla hundra saker Anton gjorde = DAMP x10000000
Sist men inte minst - hann vi inte klart med vår fabrik bajs sak. = DAMP = SVORDOMAR x10000 = SA EN SAK JAG INTE BORDE TILL EN PERSON JAG ABSOLUT INTE BORDE SAKT DET TILL = IG i alla ämnen för han blev säkert sur =(


Kortfattat: Idag har jag damp, prata inte med mej eller rör mej inte, kolla inte ens på mej om du inte vill ha spö.
Denna dagens som började så bra =(

Kommentarer
Postat av: hanna

jag älskar dig ändå <3

2009-04-18 @ 18:29:36
URL: http://hannyybanny.blogg.se/
Postat av: Nina

Min parfymflaska! x)

2009-04-19 @ 19:34:51
Postat av: ALICIA - shopping & foto

ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)!

2009-04-19 @ 19:45:53
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0