shopping

Heejsan! Var på nova idag och shoppade. Här kommer lite bilder. Men jag har gjort om bilderna liiite, så kläderna har inte exakt sådan färg på riktigt. 


Dagens shopping;
Maskara(L´oréal paris, volume collagen) - Kicks
Hårspray(proffs super strong hairspray) - Kicks
Chinos - Gina
Jeans leggins - MQ
Vit kofta (ser grå ut på bilden) - H&M
SvartRöd randig tröja - MQ
Röd tröja med tryck - Carlings
Svart tröja med tryck - Carlings
Grå tröja med tryck - Carlings.

Kvar att köpa;
Söndriga jeans - Gina
Shorts - ?
Luvjacka - stadium
baggy hiphop byxor - ?
Svart pannband - ?



Idag är det ingen dans, tror vi. Så jag ska chilla hemma och äta ägg (jag + ägg = <3) jag ska också fläta håret så det blir fint, och jag skulle vilja sätta in hårförlängningen, men jag hittar inte den =( får bli imorgon dåh.

Förlåt för detta sena inlägg, men bilderna har dampat otroligt mkt. Började ladda upp den första bilden vid 2-tiden idag. Aja, bättre sent än aldrig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

ååh sååå fiint : ) jag tror jag har sån vit kofta :P

2009-04-13 @ 22:05:54
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har den mascaran! (aaa)

2009-04-14 @ 22:03:51
URL: http://hannyybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0