tis,ons,tors

Hej bloggen, har inte bloggat på ett tag nu och det beror på att jag inte pallade.
Tis: Tjejerna kom vid 5 tiden och vi åt korv (skulle inte ha gjort de) spelade gutarr hero, kollade på DC och massa sånt skit. På kvällen hade vi kul tills Myspy förstöde allt, hihi. Sen somnade My och Sofie, medans Ida låg och skrattade för sig själv ganska länge x)
Ons: Vi vaknade, städade, kollade på TV och chillade. Sen stack dom hem. Hihi, det var verkligen superkul. Älskar er tjejooor.
Tors: Jag och maja stack till my idag. Vi va hemma hos my och kollade på DC och åt kladdkaka och var ute med kalle och sen filmade vi. Superkul dag också

Nu ska jag läsa När jag hör din röst. Den andra Twilight boken. Liite sent, jag vet =) Jaja, vi hörs. Ha det bra (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0