23/8

Hallihallåja.
Dagens planer var att dra till Nova för att köpa smink, men jag orkade inte :) Ska ha en riktig slappedag och bara titta på film. Men vettefan vilken film. Tänkte titta på slumdog millionaire för att på alla sånna movie  awards och sånt så är den nominerad till typ tusen kategorier. Men den verkar inte så bra ;p. Vill kolla på drag me to hell men den ska jag titta på med tjejerna, så jag får vänta.

Imorron är det skola och det orkar jag verkligen inte! Har redan 100 läxor. Sen har jag jätteont i ryggen sen MF. Fick hissa upp både Bekke och Hanna x) Sen fick jag tinnitus också men den försvann nu så jag kanske inte fick det iaf. Haha. Ska försöka sluta att tjata om MF men det var så himla kul och man träffade så många gulliga personer ;D

Men nu ska jag fortsätta och dö framför datan. 
Pussar <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0