MF!

Jag är inte så bra på att uppdatera men jag skyller faktiskt på skolan!
När man kommer hem så är man bara så jävla trött så jag brukar somna framför TV:n. Sen vaknar man kl 8-9 och då måste man göra läxorna, sen sitter man lite vid datan och kollar på TV och då blir man så trött igen så man måste gå och lägga sig. Strunt samma. Nu ska jag berätta om min dag igår.

Skola först dåvah.
Det var faktiskt helt okej och det bästa var att man slutade kl 2! ;D Sen när man skulle hem fick vi vänta på lite människor för att bestämma om MF. Hih, och då kom Hanna med sin moppe och jag ville såklart testa :) Det tog lång tid och gjorde ont och det blev inte bättre att Olle kom och tittade på. Efter väldigt lång tid fick jag äntligen fart på moppen och det var sjuktkul att åka =) Problemet var att jag inte visste hur man stannade. Men allt gick bra tillslut och ingen dog! Fast olle tycker inte att jag ska skaffa en moppe :P Men det är försent för det för pappa och jag har redan valt ut en ;D Ville lägga upp bilden på den men bara för det fungerar den inte.

Men Malmöfestivalen dåh.
Mötte Hanna PN och Maja på stationen och typ hela skolan var där .  Innan tåget kom så kom Hanna och Rebecka :D Vi mötte My på tågent också ju :) Sen när vi kom in i malmö och in på festivalen träffade vi Alex och Rasmus. Sen gick vi till stora scenen och kollade på promoe. Riktigt ös när svennebanan kom! Kul var det. Men sjuktvarmt! Sen när vi skulle ut träffade vi Andy! ;D Han kännde igen mig. hih. Men sen så skillde vi oss åt så jag, maja, hanna och my stack till subway och dom andra till donkan. På subway träffade vi lizette och hennes kompis. Sen åt my och alla andra köpte dricka. Sen exploderade majas dricka och hon och MIN MOBIL! blev helt blöta. Haha, alla i subway flabbade som fan. Sen utanför subway träffade vi Evelina och Theodora. Lisa, norea och Frida kom också. Sen gick vi till stora scenen och där träffade vi eron, daniel, patrik och martin. Men dom var inte roliga så vi drog från dom. Sen skulle vi möta Hanna, Becka, Rasmus och Alex men det var sjukt svårt att hitta dom så maja, lisa, frida, norea, eve och theo gick för att ta plats. Vi andra hittade becka och alex men inte dom andra x) Då träffade vi också Amalia och Olivia.  Sen hittade vi inte Maja och gänget så vi stod långt fram själva x) Sen så gick jag och becka och alex ännu längre fram och där var det hur trångt som hällst. Men det var så jälva kul! Alla i publiken hoppade och alla hade damp typ! Det var verkligen sjukt kul. För på liksom alla konserter vi var varit på var det bara jag och sofie som hoppade. Nu såg det konstigt ut om man inte hoppade och dansade. Jag tror inte att jag har svettast så mycket i hela mitt liv. Det var härligt, för väktarna kastade vatten på folk så att dom inte skulle svimma elr nått, och det var härligt när man fick en eller två droppar på sig, på slutet av konserten kastade han hela burken på mig! Helt blöt blev jag! t.o.m. mina underkläder! och hela håret. Haha, det var hemskt.
Men sen efter en kvart typ efter Familjen träffade vi alla. Men då hade Theo och Eve redan stukit och maja, frida, lisa och norea var tvungna och dra. Efter en stund drog hanna, alex och rasmus också. Så det var bara Jag, my, becka, lizette, olivia och amalia kvar. Vi gick till karusellerna och åkte virvellvinden ;D Jättekul. Där träffade man Patrik och för första gången i mitt liv fick jag ha hans keps ;D Sen gick vi tillbaka till stationen för Mys sista tåg gick dåh.
Tillbaka till stationen var bäst! Vi sjöng skithögt hela vägen på typ såna barnlåtar. Massa folk hänge på och sjöng med oss.! Dom på stationen var bäst!!!!! omg. har inte skrattat så mycket i hela mitt liv. Det är svårt att skriva detta här men dom var så himla bäst! Sen dom tjejerna på stationen också som sjöng med på "Jag vill vara din Margareta" Hihi. Sen kom den duma tanten och sa att vi skulle vara tysta. Bajs på henne. Men på tåget snackade vi durty med mattison. Det var mycket kul! hihihi.


Gud långt inlägg. Men kvällen blev sjukt lyckad! Speciellt där mot slutet. Och FAMILJEN. Roligaste Malmöfestivalen på länge!


Åws, jag saknar min fif, du skulle vatt med! <3333
Ps. Killarna som tog bakom oss på familjen lyfte upp becka och hade stånd. Sjuktkuuuuuuuuul. HAHA ;D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Buuu, min kommentar försvann =( men åååh vad jag vile också va där och hoppa faaaan! <333

2009-08-22 @ 16:45:46
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0