mu?

hur kan folk vara så aktiva med sina bloggar. Själv vill man bara lägga sig och sova igenom hela höstterminen.
Vettefan vad det är med mig men är bara så himla trött varje dag. Möh. Nu måste jag göra mina kissebajsläxor.

Jag kan berätta lite om skolan ändå :)))
började med matte kl 09.10. B klassen var och Fotade sig så det var lite tomt. Men helt ok!
Sen Skulle vi Fota oss. Ser säkert ut som en bajskorv på bilderna ;o
Efter det hade vi lite So för att sedan gå till Hubertus och ha gympa. Bolllekar. Tråkigt. Mögel.
Sedan vad det lunch. Äcklig mat med rasten var chill ;)
Sist Elv.val. Gjorde gymnasie val sak .

Jag ska nog ta och titta på Linas Kvällsbok kl 8 på femman, men har redan sett den 100 gånger så kan typ alla replikeerna utantill.
"Du vet väll vad som står högt upp på önskelistan?"
"KATARINA!" xDDDD

hehe. Men sen halv elva ska det vara little brittan också! Det måste kollas på! Åhw, älskar LB! Haha, i'm a lady och eh eeh eeehh och i'm the only gay in  the village osvosv!


Men nu ska jag plugga vidare. Men till er andra. Sök på Centralskolan youtub.com och kolla på alla från del 1-8. Hihih, sååå himla kul! Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett, bebis eller fett? åhws, älskar Jesper Rönndahl! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååååhw, Centralskolaaan (LL)

2009-08-25 @ 21:24:14
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0