Hemma :)

Åh, finaly! :D Im so happy! Stannade ju över idag för att sjunga och spela gitarr för maria. Gick skitbra! Hon tycke vi var jätteduktiga och att jag spelade jättebra:)) Hon sa att hon kommer överväga detta i betyget. MVG! hihi :)

Men blev sänkt i matte. :(  Olle sa att han hade inget annat val, men att jag defentetivt inte kommer att ha G i slutbetyg. Han kommer sätta VG. Plus att han sa att jag förtjänar MVG och han kommer hjälpa mig att uppnå mvg :) Sen har jag typ VG + på allt i NO, så om han inte sätter MVG så är han taskig ju ;o hihi.

Men skit i skolan och dom fucking betygen! Nu ska jag chilla! :D Och sen kommer mina tjejoor!
Ha en bra dag! Det kommer jag att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0