listaa

1. vad heter du?
Katarina

2. vad är det för färg på byxorna du har på dig?
i have no byxor på mig jusst nu :)

3. vad lyssnar du på just nu?
lady gaga - bad romance

4. vad gjorde du igår kväll?
Kommer inte ihåg :s

5. vad va det du åt senast ?
glass

6. hur är vädret hos dig nu?
kallt :(

7. den sista person som du talade i telefon med ?
pappa,

8. det första du lägger märke till hos motsatta könet?
Helheten typ. elr andsikten. elr typ håret. äsch jag vet inte xd

9. gillar du personen som skickade detta till dig?
?

10. hur mår du idag?
helt ok :)

11. vilken är din favorit dryck?
schvepps

12. favorit alkoliserade dryck?
absolut vodka med hallonsoda

13. favorit sport?
dans

14.hårfärg?
brunt

15. ögonfärg ?
brun

16. Soluppgång eller Solnedgång ?
solnedgång

17. dina syskon + deras ålder?
-

18. favorit månad?
juni,juli,augusti + september för då fyller jag år!

19. senaste filmen du såg ?
flickan som lekte med elden

21. favorit dag på veckan?
fredag eller lördag.

22. hobby?
däns

23. är du för blyg för att bjuda ut nån?
ja

24. favoritlåtar?
te amo - rihanna

25. sommar eller vinter?
sommar

26. kramar eller kyssar?
båda

27. förhållande eller one night stands?
gissa ?:D

28. choklad eller vanilj ?
hum, typ båda? beror på vadå :D

32. vad läser du för böcker ?
läser inte böcker =) Det vet sofie. Lånat hennes bok, och nu efter 7 månader har jag fortfarande inte läst ut den x)

34. hur ser din musmatta ut ?
ful

35. favoritspel?
jag har aldrig. hihih

36. kan du nudda din näsa med tungan ?
nej :(

37. är du romantisk?
nej

38. ser du dig själv som lycklig?
man har sina dagar.

41. vad är klockan just nu ?
22.48


42. när rodnade du senast och varför ?
Jag har typ aldrig rodnat i hela mitt liv :o

43. vad ska du göra imorrn ?
The girls ska hit, sen får vi se vad som händer ;)

44. om du fick välja fritt, vad skulle du helst göra denna sommar då ?
skulle åka ner med tjejerna typ på en fett lyxig resa i typ hawaii elr nått sånt land :D

45. vad är det roligaste du vet ?
brunnshög ! :D Alla som ska fatta, fattar :D

46. Beskriv dig med 3 Ord:
Måste jag? =(

47. vad ska du göra nu ?
tråka

49. den viktigaste egenskapen hos pojkvän/flickvän ?
sanning varar längst! För payback is a bitch ;)

52. hur många barn vill du ha ?
iiuh. Nada !

53. om du fick en miljon vad skulle du göra då ?
ett ord : SHOPPA !

54. om du fick välja en kompis/släckting vem skulle du då ta med dig till en öde ö?
rabih :)

56. favoritgenre i filmer?
skräck. loveit. Speciellt med my, för vi skrattar åt allt :)

57. favorithusdjur?
dog

58. vad tänker du på nu?
Vad jag ska ha på mig imon.

59. tycker du om julen?
den är mys

60. vad skulle du aldrig klara dig utan?
kläder ! Tänk att gå helt nek hela tiden ;o plus vännerna då.

61. skostorlek?
39

62. lösgodis eller chips?
båda för faan :)

63. hatar du sär skrivningar?
va ? (a)

67. åker du snowoard/skidor?
usch. Läskigt :S

68. beskriv med tre ord denna personen som skickade detta till dig?
ingen skicka!?

69. vilken linje går/gick du på gymnasiet?
stadsparken med ida.
Ida gillar gräs- katarina ocksåååå :D

70. vad är viktigast, vänner eller pojk/flickvännen?
boys comes and goes but friends stay forever.

71. är du kär?
nej.

72. är det hett att killar har byxorna halvvägs ner över röven?
Beror på kallingarna. Men ahfan!

73. fulaste personen du vet?
mattanten :D:9

74. favoriten från idol ?
RABIH!? Att man ens behöver fråga?

75.är du bäst?
ofc !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0