Teoriprov

Yes. Klockan är kvart i sju och kl sju så drar jag och pappa in till mamlöööe :D Ska göra teoriaprovet där. Nu undrar säkert ni varför i malmö. Jo, där fanns det den första bästa tiden. I lund fanns det bara i slutet av december och så länge tänker jag inte vänta.
Jag kommer tillbaka till skolan vid lunch och sen gör jag matteprovet :)
Sofie, jag messar dej om jag har fått körkortet och då får vi åka hem ti dej och lämna min bebis :)

Jusste, min bebis kommer idag vid 10-11 tiden! Assssså jag måste klara provet, åh gud.
Men nu ska jag dra. Ha en superbra dag! Puuuuuuss


Kommentarer
Postat av: Sofie

HAAAA, Katti vi skrev våra inlägg exakt samtidigt :D

2009-12-08 @ 06:48:06
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0