tjoo

Hellluuu =)
Idag har jag faktiskt redan hunnit med att vara i malmö :o
Skulle dit och köpa min fjällräv för alla i Lund var redan slut :( Men i Malmö fanns det kvar. Men såklart inte i min storlek i den färg jag ville :( Den finns i XXS, och den passa bra, men jag vill ha lite större. Lite biffigate ;)
Har inte bestämt mig hur jag ska göra, så vi beställer nog från internet när jag vet ;)
Just nu är jag på brunnshög och fixar lite inför nyår ;) Sen ska jag hem och börja plugga på mitt teoriprov. Den är ju snart. Hade helt glömt bort :o
Men ni får ha en sån finfin dag! Pusss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men skulle vi inte vara på annehem :O

2009-12-29 @ 19:52:16
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0