1/2

Första Februari! Härligt! Ca. 4,5 månader kvart till sommarlovet! Gött! Men idag snöar det. Det ska bli vår nu inte vinter... Jag har faktiskt tröttnat som fan på vinterkläder och är sjukt sugen på att ta fram vårkläderna. Menmen, idag ska jag plugga, och nu menar jag det! Fast jag ska nog ta och titta liiiiiite på kvarteret skatan, och miami ink, och amerikas best dance crew...


Gud vad jag längtar till sportlovet! Början av lovet ska tjejerna och jag sova över hos Sofie och ha massa mys men nutella, jordgubbar, glass, spa osv. längtar. Men sen blir det av till Åre och åka skidor! Ska bli nog bli roligt, och bli inte förvånade om jag kommer hem med en eller två brytna ben. Detta är faktiskt första gången jag åker skidor.


Men nu ska jag skiva min svenska uppsats, Hörs!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0