20/2

Heejj!
Asså jag är dålig på att blogga har jag kommit på (a) Skriver sällan och om tråkiga saker. Men när jag kommer hem, lovar jag att skriva regelbundet och om intressanta saker! som kläder, ska ta foto på dagens outfit och på kläder jag köper. Ska börja med det urgulliga linnet jag köpte till dansen =) Allt detta kommer efter jag har kommit hem! För här kan man icke få tag på en data. Relle är den mest egoistiska personen som finns :p delar aldrig med sig med sin data. Men han är ute och åker skidor nu, för det är sånt kvällsåk ikväll, och jag passar på att snatta hans data =)

Jag ska nog inte prata om skidåkning.... eller jo, jag gör det! Det börjar bli tråkigt, det är liksom inte min grejj. Jag kan åka, men det är läskigt, jag känner mig inte säker när jag åker för det är halt och allt. Menmen. Sitter här inne och drogar TV. allt från oprah till the hills. Men imon är det den sista dagen och sen på söndag åker vi hem =)

Nu måste jag gå för dom börjar komma tillbaka från kvällsåket. Vi hörs!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0