2/2

Om en och en halvtimme går min buss till dansen, så jag försöker plugga så mycket jag kan. Har kollat på kvarteret skatan i en o en halvtimme nu ;D Älskar den!! men skolan;

Klassråd - Snackade om dom 4 prov & 3 inlämningarna vi har.
Svenska - Vi "jobbade" med våra uppsatser.
Hk - Gjorde hamburgare, som faktiskt blev lyckade :D jobbade med My
Bild - ritade perspektiv saker, verkade svårt, men är sjukt lätt.
So - Snackade om människosyn.

Dagen gick ganska fort, vilket är härligt. Men somsagt, dans ikväll. pallar faktiskt inte, på tanke på att vi har No-prov imon som jag inte kan så bra och att jag bara vill lägga mig och sova jusstnu. 

Men iallafall, här kommer dagens;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0