27/2

HejHoppGummiSnopp =)
Min dag har sett ut såhär; Först So, men senait hade tappat rösten så vi fick ha det tillsamans med B =) trångt, men helt okej. Sen var det gympa. Var inte med för jag hade ont i huvet. Haha, men när jag och Maja satt utanför B:s klassrum stog Fredrik Alven bakom mej och typ stirra och jag märkte inget, och så peta maja på mig och sa att jag skulle vända mig om och där stod han! Och jag blev så rädd att jag flög ner på golvet... och nu har jag ett blåmärke =( Men efter det hade vi matte. Sofie fick ont i huvet så hon stack hem, så jag fick vara med sofie ao :) Olle var också tillbaka, vilket betyder att man måste tänka. Vi fick 3 minuter på oss att göra 9:ornas nationella B1 prov ;o Fast ingen kunde så det blev 11 minuter istället. Asså jag och sofie fattade nada men vi fick 21/28 xp, sen klagade jag över att Jesper inte var där, för han brukar alltid vara så snäll och gör alla uppgifter åt oss, men olle låvade att han skulle hjälpa mig. Fast det var sofie som fick stå ut med mitt icke-fattande =)  På lunchen gick vi hem till hanna och det var skojjs. Sen på Engelskan hade vi vår uppsatsskrivning. Gick väll helt okej, fast det var lite saker jag inte visste hur man stavade. Sen fick vi läsförståelse också. Sen var det slut och nu ska jag kolla på min älskade little britan heeeeeela dagen! =)

Förresten, på So:n. Helt plötslig öppnades dörren och ingen stod där och Fredrik ba; kom in (sen sa han nått konstigt namn) Alla bara WTF!? Sen berättade han att det var ett spöke, att hon som bodde där innan skolan byggdes typ spökar på skolan ;S;S;S;S Asså fan vad läskigt. Liksom jag tror inte på honom, men jag såg jue själv att dörren öppnades och ingen var där! Lite läskigt asså!

Imorgon är det Lördag och den ska tillbringas hos Crazy Feet =) Vi ska dansa i 4-5 timmar och sätta koreografin till modeshowen. Fredag den 13 (!) är det genrep i malmö, sen show lör - sön. Vet inte när den börjar, vet bara att vi ska vara där kl 10. Men vi ska äta, fixa hår och makeup innan showen, so i don't know. Men det ska bli kul iallafall.

Vi hörs senare. Hejddååå (L) 
computer says no! HAHAHA <3 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Computer says yes! :D ... men jag kommer och kollar på modeshowen ! :D:D

2009-02-27 @ 15:48:52
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0