3/3

Skola idag igen då, från 08.10 - 15.30.

Idrott - skulle hoppa över plintar! Sjuuukt läskigt.
Syslöjd - fortsatte på mina mjukisbyxor. Gick jättebra.
Engelska - vi övade på det fonetiska alfabetet. sjukt svårt och onödigt tycker jag!
Matte - Okej? kan någon berätta hur jag hamnade i den bästa mattegruppen? jag fattar INGET!?
TTF - No-prov - gick sådär. fanns inga frågor på dom sakerna jag hade övat på ;S :(

Nu ska jag äta och plugga. Fast jag är sjukt trött, så är extremt sugen på att lägga mig ner! men icke sa nicke. har min svenska uppsats kvar att göra plus öva på engelska provet. Sen är det dans också. 
För dom som inte vet ;

Fashion Dolls är en dans/modell grupp som är på crazy feet. Det går ut på att man går på en catwalk, men dansar också lite. Och vi har massa coola koreografier. Förra summershowen fick vi gå för butikerna; Rabalder, Ichi, Chic o Chic och Mamsell.  Vi blev sminkade av makeup store och fixade frillan, det gjorde Hair sucess. Sen i höstas fick vi vara modeller till tidningen Lundaliv, vilket var skojjs.
Detta året sa David att han skulle försöka fixa en modeshow på Nova Lund. Håller tummarna att han kan fixa det. 


Ingen dagens outfit idag nej, för att jag inte orkar ta foto och för att jag inte kände för att klä upp mig idag. Så det blev bara en munkjacka och säckiga jeans.
Nu ska ja försöka slappa lite och plugga, och så bloggar jag lite till ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Asså jag tyckte den sista var jättesvår :s, den med bilderna:s

2009-02-03 @ 17:06:26
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0