=D

Okej, nu har jag ätit choklad, så jag är på lite bättre humör. Skola idag från 08.15 - 15.00
Musik - Spelade gitarr på låten so what - pink. gick jätte bra! jag är grym fan!
Spanska - Gjorde inget. :)
Svenska - Höll på med poesi och dikter. tråååk.
No - Räknade effekt. 
ELV - gjort absolut inget. :)

Nu har jag tittat lite på kvarteret skatan (som vanligt) och ätit glass. Nu ska jag chilla lite och sedan plugga engelska. Har prov imon. kom just på att jag måste lämna in en labbrapport. Men först ska jag fixa min GH WT. 
ochochoch! glömde ta bild på dagens imorse, och nu har jag tatt av mig dom kläderna så jag pallar inte ta på dom igen bara för att fota... Soooorrry! men imon! då lovar jag! ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0