6/6

Hallo! Idag vaknade jag halv 4! Riktigt gött ;D Sen har jag inte gjort ett skit idaaag! Eller jo! jag kollade på heeeeeeela MTV moive awards x) Har bara sett små snuttar av den men idag kollade jag på hela! Och robert, mumsmums<3 Och Vanessa såå sööwt! ^^, synd att hon inte vann ngt.

Jag har också sett att Ashley Tisdale är på G med ett nytt album; Gulity Pleasure. Hoppashoppas att den blir bra :) För singel hon nyss släpte ut its alright, its ok är faktiskt bra!
 
damn vad hon passar i brunt! D;


Sen har jag också upptäkt att Taylor Swift är bra! Är helt kär i you belong to me! Hiiiih,
Nu ska jag gå och äta ! Kl är fan 20 i 10 och jag har inte ätigt på hela dan ;O
hadebramänniskor! (L)

Kommentarer
Postat av: möööjjj

vettu vad? du r riktigt sär och ashley är jättesöt i brunt :)

2009-06-07 @ 17:42:11
Postat av: Katta

fuck uuu ! jag är bäääääääääääääst! ;D

2009-06-07 @ 18:10:56
URL: http://sockerdrickaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0