8/7

Hej alla apor! ;D
Fan sikken chill dag!
Klassråd - snackade om veckan
Svenska - betygsnack. VG ! ;D And maybe MVG på vår film som kommer upp här snart ;) - sen gjorde man inget på lektionen.
HKK - inställt så vi fick ha NO ist. Jag och My pallade inte så vi satt i en halvtimme och bara snackade, sen när det var typ en och en halvtimme kvar pallade vi inte mer så vi stack till alfalaval och rullade x)) HAHA! Kul.
Sen påå lunchen åt vi hos hennes syrra =) KAJBÖRJE ! HAHAHAHAH XD
Bild - vi kom försent x) men sen så pallade vi inte va där heller så vi stack xppp
So - betygsnack + nutidstips + film. Heltok!

Efter skolan drog och jag pappsi till novish för att köpa min avslutningsklänning! och nu fanns den i 34! WIHOO! ;D Sen kollade vi på lite kläder vi ska köpa på onsdag. Det är sån VIP rea där bara dom som har sån inbjudan får komma på mogonen och ta alla rea kläder innan alla andra! Så där ska man såklart vara! Och kanske missa matten ... huhu. x)
Nu är jag hemma och chillar så nu får ni lite bilder ! ;D
outfit från igår!
outfit från idag!
  Min klänning! ;D (L)

Hadetbranuallasötaungar!<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh så fiiinis klänning :OOO

2009-06-08 @ 19:38:51
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0