10/3

Hejsan alla =)
Idag är den sista studiedagen, så back to school imorgon... och jag har massor av läxor som jag inte är klar med. Jag har gjort klart No:n och håller på med svenskan, ska analysera en dikt. Denna ska jag ha;

Han var femton år
och sköt sej själv
med gevär
femton år
och galen av olycka
och ändå fick han
så mycket coca-cola han ville ha
och hamburgare och pommes frites
och pengar
om han bara hade sagt till 
kunde han fått mer
Så sköt han sej själv
med gevär
han var femton år och galen
av olycka.

japp, tog den för det var den enda jag fattade budskapet, av dom 20 000 jag hade läst :) Men nu ska jag duscha och sticka till dansen, idag har jag inget val, måste till dansen, fast jag inte pallar. Ska fråga prao också. Jag svär, ska stå framför honom och gnälla tills jag får prao =)
Sen är jag också sjukt sugen på att sätta in hårförlängningen, men det kommer se helt fejk ut. vi får se! 

Ha en bra dag! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0