21/3

Skolan igår;
So - My och jag satt hela lektionen och bråkade med olle om att det funkar medans han sa att det inte funkar.
Idrott - Frisbee. Helt okej.
Matte - Jag blir smartare och smartare för varje dag. Fattar träddiagram nu =) Plus att olle va sjuk och Jepser var inte där, så vi fick ha Alfons Åberg (hihi) som vikarie. 
Engelska - Sara va inte där heller så vi fick ha Alfons igen xp
Spanska - Vi skulle kolla på extra, men det funkade inte, så då satt jag och joel och bråkade om min mobil. 

När jag kom hem kollade jag på lLittle Britan (Konstigt va?) Men det är ju så jävla bäst!! :). Sen drogade jag youtube och tvingade pappa att köpa pizza och godis. 
I Torsdags så skulle vi egentligen hålla danslektioner, men vi trodde att ingen hade anmält sig, så vi struntade i det. Men nu har det visat sig att det finns folk som har anmält sig. Så nästa Torsdag ska ivi dit och dansa =)


Idag skulle egentligen tjejerna kommit för en myskväll med guitarr hero world tour (funkade inte förra gången vi försökte spela) och bakning. Men nu blev det så att typ alla blev sjuka, så vi skiter i det. Får ta det en annan gång. Istället så har pappa bjudit hit några gamla kompisar, så jag får stå ut med dom resen av kvällen ... Men nu ska jag gå och läsa Bryta om av Åsa Anderberg Strollo (En riktig bra bok! Rekommenderas starkt!) Eller kolla på filmerna zeitgeist eller systrar i jeans 2. Eller så ska jag bara sitta här vid datan och chilla.  

HAVE A WONDERFUL DAY (L)
// K.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha vem är alfons åberg? :d

2009-03-22 @ 14:59:50
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

2009-03-22 @ 15:08:10
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0