24/3

Idag är det tisdag och detta betyder lång skoldag. Vi slutade halv fyra och nu är kl fyra och min buss går om en halvtimme, mysigt. Dans i typ 3 timmar idag, ännu mysigare. Skolan;
Idrott - Vi hade basket med Mario, vår italienska vikarie.
Slöjd - Blev inställt.
Engelska - Vi hade Mario igen och istället för engelska lärde han oss italienska =) Nu kan jag lära er lite italienska:
MI CHIAMO + NAMN (Jag heter ...)
ABITO A + STAD (jag bor i ...)
IN + LAND (som ligger i ...)
Sen skulle vi säga varifrån vi kommer och när jag sa ungern så frågade om jag kunde ungerska och jag sa ja. Sen sa han; Hogy vagy? (Hur mår du?) och jag; Jól (Bra). Det tycket jag var lite roligt. IO SINO UNGARESE. hihi (Jag är ungersk.) Sen kommer jag inte ihåg vad alla dom andra hette.
Matte - Vi hade världens tråkigast vikarie - Martin istället för Olle. Men jag och My pallade inte så vi sprang till Hanna och hämtade vår prao lapp.
No - Jag och My prisberäknade.

Nu ska jag äta choklad lite snabbt, sen måste jag till dansen. Ha det bra ! (L)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haah han andades sjukt roligt hihi : )

2009-03-24 @ 17:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0