3/3

HejHej! IDag hinner jag inte blogga så mycket för jag har massa plugg på G. matte, no, spanska och so. sen tror jag också att vi hade en svenska-läxa. men kommer inte på va det va! Men iallafall, dagen har varigt helt okej, förrutom olle som i ena sekunden vill döda en och i andra värsta skojjar med en. Han sa att jag var smart... uh!? Men dagens outfit kommer inte för att jag måste ladda kamerabatteriet, men hittar inte laddaren.
Puss på rumpan! Och glömt inte; I'm a lady and my friend sofie is a lady too! And we like to do ladystuff becouse we're ladies! We like to go to the opera and the balett and... shit.
I'm a lady, I don't have testiklé =)     (OBS! det är bara jag ida och fis som fattar) ;D

Kommentarer
Postat av: Sofie

We're ladieees : ) we don't have testiklée



hihihihohoh <33

2009-03-03 @ 16:52:12
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0