depp

Det finns inget bättre botomedel för depp än kläder ;D  Därför har jag börjat leta bikinis lite. Kollade runt lite på Victoria's secret. hemsida och hittade massa fina saker. (drömma får man jue?)
 Och deras kroppar på köpet skulle man inte säga nej till. Sen hittade jag också Vanessas sneakers"Red by Marc Ecko" på deras hemsida =) Åh, jag vill verkligen ha dom skorna :( Och jag vill att det ska bli sommar och varm och ha nya snygga sommarkläder! Värst vad jag är gnällig idag x) Och på tal om vanessa och nya kläder... så skulle jag inte tacka nej till hennes garderob! Kolla på outfiten till höger ->

I'm so in love (L) Haha, vet inte varför, men tycker bara att det är så jvla snyggt och sött (A) Bara så alla vet har hon 1 000 000 fler snygga outfits, men jag ska inte tråka ut er. Det kanske kommer någon bild på henne, sisådär 1-2 gånger i veckan! :P. Det kan tillomed komma andra kändisar om dom har snygga kläder. And believe me, det kommer komma Victoria Beckhem. Den tjejen har stil asså! Äsch, nu ska jag fortsätta leta snygga kläder. Ha det bra alla (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0