Last showtime.

Sista dagen idag då och Rebecka följde med oss. Vi satt och tjockade oss som vanligt och sen var det dags. För sista gången. Denna gången gick det bättre men det var sjukt läskigt för det var massa fotografer som tog en biljon bilder.
Efter showen gick vi ner till salongen och David ville ta gruppfoto med alla. Det var också ganska läskigt för det var ca 10 kameror och alla tog 5 000 bilder. Man visste inte var man skulle kolla eller hur man skulle posa :P.

Sen var det den bästa ögonblicket under hela dom här dagarna. Paytime! Haha, vi fick betalt för vår fantastiska insats. Fast jag tycker jag borde fått mer än dom andra. Jag har faktiskt koreograferat 3 nummer! xP

Jag tittade nyss på filmen "The passion of the Christ" Sådär var den. För våldsamt och för mycket blod för min smak. Men nu ska jag titta på Gossip Girl och sen på wipe out eller vad det nu heter. Det är iallafall sjuktkul! (L)

Kommentarer
Postat av: Sofie

koreograferade du några av danserna! Guuuud vad du är duuuuuuuktig :D <33, ååh GG och wipeout ikväll ; O <3

2009-03-15 @ 18:51:01
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det gör han inte alls ju,... men om du säger det så.. :P

2009-03-16 @ 17:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0