13/4

Idag är det ingen vanlig dag för det är Roberts birthdaay! (L) 23 ååååår! :)

Men lååååång dag idag. Från 08.15 - 15.40.
Spanska - Vi har börjat med typ hussyslor. Men jag och My gjorde en dialog så VG here we come ;D
Matte - Prefix bajs sak?
Svenska - Läste typ om Shakespear.
Håltimme - Jag och My gick till Nova och på hemvägen plockade vi blommor :) Vi kom inte på vilken lärare vi skulle fjäska för så vi gav dom till sofie ist. :D
So - höll på med amerikanska fihetskrigen. gäsp.
No - Ska börja med organisk kemi 2, men eftersom vi är helt tomma i bollen fick vi gå igenom organisk kemi 1 x)

Haha, tur att man messade med Eron, annars skulle jag dött under so & no:n, xD

Haha, på No:n snackade Olle om att det är farlig med alkohol, och sa att man kan spy av det. Haha, när han sa det DOG jag och my, mest jag! Flabbade som fan. Tur att man har lång-Johan framför en så olle såg inte mig. Assså jag pissade nästan på mej x)

Men nu ska jag plugga. Har fått 100 läxor till, så det är bara att fixa det. Jag längtar till jag och sofie ska filma vår shakespear sak ;D mihihih. Puss på folket!

DAGENS OUTFIT! tyckte det var dax för nu :) haha, älskar sista bilden, flabbar som fan x))

Såhär fin är jag när jag är sjuuk ;D

och sähär fin är jag en måndagsmorgon :)

Näjj, jag är faktiskt såhär fin :D kiiiinesögon här ja! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0