27/5

höh, för exakt en månad sen började vi praon - 27/4. Riktigt gött! Ingen skola och inga läxor i två hela veckor! IF YOU'VE BEEN TO HEAVEN THIS WAS TWICE AS NICE ;D haha, tillskillnad från nu - när jag sitter uppslukad av min spanskabok och försöker att lära mig lite espanol. Har prov imorgon och kan typ inget!? 
Idag började vi - jag & sofie med vår shakespear film! Den kommer typ bli ascool. Vi ska typ klippa ihop ngt så att det ser ut som om det finns tre jag :p haha, svårt att förklara, men vi kan kanske lägga upp filmen här på bloggen när vi är klara =)
Sen imorgon sticker jag och my och shoppar skolavslutningskläder och på fredag ska jag och maja på typ 20 andra kolla på petras och marias musikal. Miiih, det kommer bli skojigt. 


Men idag på håltimmen så var jag, My och Maja inne i stan. Vi skulle till spyken och fast den skolan är liten var det sjuktsvårt att hitta. Vi bara gick in där och sen var vi helt lost. Vi hade ingen aning om var vi skulle gå så vi stod där och hoppades att petra eller daniel elr någon man kände kunde komma ut. but nobody came ;o haha, sen ringde vi Micki men hon sa att hon heller inte hittade på spyken. Sen gick vi in och frågade några tjejer var receptionen låg och dom ba sa ngt. Sen när vi gick där så var vi helt lost igen så vi fick fråga massa tanter om vägen. Efter att ha gått vilse typ hundrade gången hittade vi tillslut rektorn - eller vad det nu var x)
Sen mst jag också säga att folket där var helt scary. Inget illa mot er, men det var ni x) Alla typ stirra och blängde och uuuuusch, det var jätteläskigt :p Om jag ska gå på spyken får jag tvinga med mig Anton så han kan skydda mig ;D

Sen när vi skulle hem, så ba fick busschauffören ADHD, så vi fick gå tbs :i och sen började det såklart hagla! så där gick vi helt blöta men sen så började solenskina och vi blev torra så då kunde vi inte skylla på att vi var blöta så vi kunde åkt hem och bytat om :o

Nu måste jag verkligen plugga annars får jag IG och jag ska ha MVG ! jusst nu ligger jag inte så bra till med MVG i allt. haha, har inte fått ett endaste MVG x)) aja, bara jag inte får IG & G så är jag nöjd ;D (L) 

Kommentarer
Postat av: Sofie

musikalen var jättebra assu : O mucho bättre än peter pan assuu : OO §§§

2009-05-27 @ 21:53:25
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: maja

Imorgon kmr va bääst <3 haha spyken är asscary ;D

2009-05-28 @ 17:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0