31/5

HejHej alla fans! 
Det var ganska kul igår. Vi åkte till bjärred vid halv 6 tiden och när vi kom fram var inte emma där. så vi började gå runt lite och sen gick vi vilse typ. Sen gick vi ner till stranden och då ringde emma och vi mötte henne vid långa bryggan ;D Sen gick vi till Stoffe. Haha, det var lite scary i början med sen så när man såg att Julia också var där blev man lite lugnare. Det var helt chill är och alla hade värsta poolparty ;D Dom hoppade från studsmattan ner in i poolen. såg sjukt kul ut x) Efter några timmar stack alla vi (vi var typ 15 pers) ner till stranden för att grilla, men det blev helt misslyckat typ, så då stack vi med andy, max och philp ist. Men när vi ba satt där och typ tråkade stack dom iväg för att fråga några vuxna om hade sprit men då stack vi till långa bryggan ;D Sen när vi skulle tillbaka så träffade vi dom igen + typ en som hette Christoffer och ngn annan xp efter vi hade suttit där och snackat lite var vi tvungna att dra hem. 

Nu måste jag verkligen gå tillbaka till matten för jag har prov på onsdag och jag kan verkligen inget. Bara chans och risk, sen samband och stora och småtal - NO COMPRENDO! ;O

Kommentarer
Postat av: Sofie

svar på ditt =)), jag vet inte :s kanske onsdag och torsdag? :s

2009-06-01 @ 18:44:39
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0