sry

fäääärlöööt för att jag inte bloggade igår. men hade sjukt ont i huvet :(

Jaha, sitter här och ska snart till skolan. 808.15-15.40 :o det är mycket. jag pallar inte. Speciellt inte att sista lektionen är 100 minuter lång NO ;o usch. Men ikväll ska jag och maja iaf på musikal och kolla på Petra(sofies syrra) och Maria(Majas konfaledare) 
Sen har jag också fått bekräftat att det ska bli en fest på stranden i bjärred på lördag! Fan vad göttttt, Precis vad jag behövde ;D Vilkkkka kmr och vilka ska stanna hemma och vara tråkigta och plugga? x))
Hahaa, igår snackade jag med emå, andy och max. HAH, de var kul fast de var mest dom som snacka. ja ba fattade nada. Dom ba katta har somnat på golvet. jag ba; WHAT? hahah.

aja, nu måste jag pysa iväg till skolan. HADETBRAAA!(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att jag kommer x) om jag fåår för mammi (AA)

2009-05-27 @ 15:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0