tors-fre.

TORSDAG: Först stack vi till David som vanligt och hoppade studsmatta x) Sen åkte vi in till Nova för att köpa presenter till alla som har hjälpt till under terminen på crazy feet och på summershowen(inklusive oss själva). När vi var klara stannade vi på nova. Först träffade vi Fredrik och Madde, så var vi med dom, sen när dom stack träffade vi Lukas och hände med honom utanför Jysk. Sen kom Patrik, för dom skulle äta så vi följde med. Sen kom Jessica och sen Daniel och Alex. Efter ett tag fick vi sticka tillbaka till David. När vi kom fram hängde vi lite med David medans några andra lastade in saker i lastbilen. Sen åkte vi till CrazyFeet. Sen fick jag och Hanna gå till make up store och hämta en sminkväska. Sen gick vi till Trend Fashion och hämtade kläder. Sjukt fina! Butiken rekommenderas starkt! Sen stack vi till stadsteater och "byggde" skitlänge. Scenbyggarna där var riktigt grymma. Maguns, Andreas och Viktor a.k.a Winerkörv x) Vi hade riktigt kul med dom. Sen vid halv sju tiden stack vi - jag hem till sofie och hanna hem till sig själv för att äta. Sen hänge vi på g.bo och mossen och överallt - you name it! Kom hem vid halv 12 tiden ;D

FREDAG: När jag kom till stadteatern var inte Hanna där så jag fick gå in med Andreas men sen så kom David och sa att jag skulle hänga med honom. Så vi åkte in till Crazy feet och hämtade lite saker. Haha, den bil turen är oförglömlig x) Sen när vi kom tillbaka fick jag och Hanna skriva 500 biljetter FÖR HAND!! Jobbit säger jag bara. Sen när vi var klara hänge vi med Winerkörven och gänget och dom ville ha glass så vi fick gå och köpa x) vid 1 kom Lasse Brandeby och vi fick möta upp honom och åka i hans bil xD Sen stack vi till ravinen för vi pallade inte med dom. Gullegrisarna Sofie och Ida köpte mat åt oss! Thank you <3 vi solade där lite och sen gick vi hem till sofie. Sen åkte vi in till stadteatern för att dom skulle köpa kompisbiljetter. Dom tittade också lite när vi dansa :) Sen var det genrep för fashiondolls. Efter det tråkade vi så vi satt och tittade på Davids och Maries dans med Andreas. Sen stack vi till donkan. Sen dansade vi o.s.v o.s.v. Sen gick vi hem. höhö



Imon ska vi till Joy som ligger på Nova kl 10 och hämta kläder till Pussycat dolls. Seyaa (L)

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi, please bring it to me tomorrow! I need Robert! (L)(L)

2009-05-02 @ 22:27:07
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0