FREEEEEEEEEEEEEEEEEDAG!<3

YES! Äntligeeeen! Fan vad jobbig vecka jag har haft! Skola till typ 3 - 3.30. Sen teorii till kl 7! Sen dans och öppethus och att sånt skit. Sen plugg :( Har typ inte haft ett liv denna veckan! Bara för det ska jag inte göra något idag! =)

Och förlåt att jag detta inlägget kom så sent. Kom hem för typ en halvtimme sen :) Men jag cyklade utan mössa och det var itne smart! Mina öron har typ trillat av =) Men iaf, så har vi golvvärme i hela huset (inte mitt rum för det förstörde jag =( haha, nää. men jag tyckte att det var för varm så jag stängde av den och nu vet jag inte hur man sätter på den igen). Men i badrumet så är det varmast! Så jag la mig ner och värmde mina öron =)=) Haha, nu gör det inte ont iallafall.

Nu ska jag göra mat för jag har inte ätit på hela dagen! Jag och My sket i lunchen idag. Istället bombade vi folk med sms =) 20 sms till Eron under typ 2 minuter ? Hahah.

Sen så har inget läskigt händ under dagen! Faktiskt varit en ganska bra dag! Redovisningen på so:n gick bra och på NO:n slapp jag =)=) Men jag brukar ALLTID ha otur på fredag den trettonde! Not this time! suck on that bitches. Bara för det så kommer mitt hus att explodera nu typ? haha.

Gud vad långt detta blev. Var inte alls meningen =) Men innan jag slutar så måste jag säga... Ernest, du sjunger fan bäst! :DDDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0