Idol i text.

Det började med att jag åkte hem till ida och då gjorde vi en Calle skylt och en Erik skylt. Sen halv sju åkte vi in till Malmö. Tyvärr vad den en skitlång bilkö. Och klockan var då kvart över sju. (insläppet var kl sju) Så vid en rundell sprang jag och ida ut och in till arenan. Ca kvart i åtta hittade vi våra platser, för vi har helt vilse. Vi fråga minst fem personer om vägen :)
Då var det massa försnack om hur kvällen skulle se ut och sånt. Sen var det igång :)) Under reklampauserna så sjöng Eddie, rabih, reza och erika! Jag började böla fan när Rabih sjöng You are not alone med Michael Jackson. Jag filmade så den kanske jag lägger upp för ni såg ju inte dent igår ;) Men varning för jättedålig kvalitè. Jag och ida gick också och köpte godis och läsk och gottade oss med det. Plus att vi fick en goodiebag med godis i så den åt vi också upp :)
Efter den långpausen med Cirkus Möller och det så gick jag och ida ut och där träffade vi sofie och my. Då berättade dom var dom satt backstage och jag och ida bestämde oss för att joina oss med dom för det fanns jättemånga lediga platser. Det ända dåliga var att man inte såg scenen. Men vi träffade sjukt många artister. Vi stod på en läktare och ca 10 meter nedanför oss vara alla idolerna!
Det var då vi träffade Rabih och Eddie och dom gjorde typ en miljon slängkyssar och hjärtan (L) När reza kom så skrev vi såklart åt henne och ida ba LUND och hon ba LUUUUUND :) Andreas Carlsson slänge också massa kyssar och Laila vinkade :) Erik, tove, mariette och calle vinkade också. Men mest tove :) Nu ska vi inte snacka om Jihde för han är en bitch! Vi skrek åt han heela kvällen men han tittade inte ens på vår skylt! :(
Men nu kommer huvudpunkten! (eller rabih var egentligen huvudpunkten, men den snällaste människan ska man kanske säga) BAGGE!!
Ida tappade vår bagge skylt och vi bad en studioman ge den till oss men han sket i det :( Bajskorv. Sen kom en annan och ba: Är denna eran? Vi ba: JAAA:) Sen gick han till bagge som stod typ några meter ifrån honom och sa något. Sen så tittade Bagge upp på oss och log som fan. Vi ba: WIIIE :D Sen så började han pussa asmycket på vår skylt och sen signerade han den :) Sen kom den snälla studimannen upp till oss och gav tillbaka vår skylt! :) Sen fotade han oss så vi kommer säkert komma upp på någon hemsida.
Sen började allt igen. Efter allt var klart stannade vi på eftersnacket och då träffade jag han talang juryn. Ingen aning om vad han heter, men fick en kram iallafall. Vi var iallafall skitnära idolerna med exakt när jag skulle få min autograf av erik om en reporter och började intervjua honom!! :( Så dom gick iväg.

Såå, nu hoppas jag att jag inte har glömt att berätta något. Men det var iallafall en superrolig kväll! Åh, jag träffade min älsking rabih (Asså förlåt att jag tjatar så mycket om honom, men hans ögon! När han ler så smälter man, när han sjunger så bara dör man! He's perfekt!) och jag hade det skittrevligt! Tack alla underbara tjejer! Loveyoou<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0