morsning.

Tjaa. Im home! Men snart måste jag dra till min sista teori lektion! Så, bara två och en halvtimme kvar sen har jag haft mina 8 timmars teori! Sen blirdet köring ute i trafik. 4 timmar, har redan gjort 1 timme. Sen är det prov och seeen kommer jag ALDRIG mer att cykla =D

 

Men skolan var jobbig. Jag skakade som fan under min redovisning. Fast jag fick bra respons så ingen märkte nog det xD Och idag och hela helgen blir det plugg! Och lite mer plugg. Ligger sjukt mycket back eftersom jag inte har hunnit plugga någonting under veckan. Sen har jag spanska prov och nationella i so. ++ att vi ska börja med nationella i svenska.

Men nu ska jag äta. Dagens outfit kommer snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0