bloggtorka.

Äsch, jag härmar sofie lite. LIIIISTA =)
01|Namn: Katarina
02|Smeknamn: Katta, Kattz, Mjaaow
03|Född: 16 september, 1994
04|Bor: Lund
05|Flickvän/Pojkvän: No
06|Kär: No
08|Har du Lunarstorm/Playahead: No
09|Underbart: Vännerna =)
10|Jobbigt: Skolan
11|Skola: Gunnesbo
12|Klass: 9c
13|Trivs du i din klass: visst
14|Favoritämnen: Typ rast? (a)
15|Värsta ämnet: idrott, spanska.
16|Har du msn/icq: Msn
17|Har du webcam: Yes
18|Beskriv dig själv med ett ord: bajskorv
19|Musiken: allt och inget =D
20|Favoritfilmer: ojj, kan jag säga new moon fast jag inte har sett den ? =)
21|Dricker du: Ja, god med saaaft.
22|Röker du: Ingen kommentar.
23|Snusar du: Nej
24|Tycker du om discon: När jag gick i mellanstadiet ja!
25|brukar du dricka: Ja, sockerdricka =D
26|Har du nån som köper ut: Hahaha.
27|Favoritdricka: Schvepps 
28|Är du flörtig: Everytime =)
29|Är du en player: No
30|Sminkar du dig: Nejdå. All natural . Ha
31|Vad använder du för smink: Allt typ :p
32|Tycker folk du är snygg: Klart, Jag är snyggast!
33|Vet du nån som är kär i dig: Mr secret ;)
34|Har du ett hatobjekt: Ofc. Jag vet att ni älskar att hata mig =)
35|Är du en gottegris: Alltid
36|Är du modig: Nej!
37|Gillar du att prata i telefon: No, har fobi för telefoner.
38|Har du mobil: Nej. vad är det? Det är väll sån telefon utan sladd? :o
39|Mobilnummer: Fråga Krille ;)
40|Livshemlighet: titta på förra frågan ;D
41|Livsmål: Att bli rik och gifta mig med Ryan Sheckler.
42|Göra innan döden: Åka till månen.
43|Hårfrisör: Vesna ;) Bäst!
44|Klädaffär: MQ, loveit.
45|Favoritkläder: ehm, vettefan. 
46|Hur ofta åker du till stan: Beror på.
47|Favoritstad: Lätt Lund

DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor och tröja.
DAGENS VILL HA: Mat.
DAGENS LÅT: Rihanna - Russian Roulette. Förvånad?
DAGENS SAKNAD: Bajskorven
DAGENS DUMMASTE: Pappa
DAGENS SJUKA: Huvet :(
DAGENS ROLIGASTE: Tjejerna =)
DAGENS FINASTE: min hamburgare !! Bebis<33
DAGENS HUMÖR: Trött
DAGENS MYSIGASTE: Sängen :)

ETT BAND: Tokio Hotel =)
VEM SKA DU GIFTA DIG MED: Ryan Sheckler. Rör ni dör ni!
SENASTE FILM: Taking of Pellham 1 2 3.
ÄR DU SERIÖS: Alltid.
VAD ÄR DU ALLERGISK MOT: Fisk :o
VAD ÄR DET FÖR VECKODAG: Ingen jävla aning ;o
VAD ÄR KLOCKAN: 15.50
VAD GÖR DU NÄSTA TIMME: Datan eller TV:n

Tio, första:
Första bästa kompis/kompisar: solescha (omg, jag har glömt hur man stavar namnet :o)
Första bil: Lamborgini!
Första kärlek: Ojbajse. Typ simon. Asså riktiga. Inte dom som varade i tre dagar på dagis.
Första husdjur: Marsvin.
Första semester: Ungern
Första praoplats: CRAZY FEET! BÄST! <33
Första köpta skiva:  typ Britney ?
Första riktiga: Huh?
Första piercing: Öronen 
Första konsert: Ehm, Ateens säkert

Nio, sista:
Sista bilfärd: Hem från dansen. 
Sista filmen du såg: taking of pellham 1 2 3
Sista ringda telefonsamtal: Mamma
Sista bubbelbadet: Sommras.
Sista spelade cd: Micheal Jackson <3
Sista kyss: ska vi inte prata om. fyllo.
Sista gången du grät: längesen.
Sista måltiden: hamburgare <3

Åtta, har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, tror inte på sånt.
Fått ditt hjärta krossat: Ja...
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Krossat någons hjärta: hope not
Busringt till någon: hahah, varje dag typ :)

Sju, saker du har på dig:
1. Trosor
2. BH
3. Tröjja
4. Mjukisbyxor
5. Strumpor
6. Toffs.
7. Nagellack.

Sex saker du gjort idag:
1. Sovit
2. Tjejerna
3. Ätit
4. Druckit juice
5. Datan
6. TV

Fem favoritsaker :
1. Tjejerna x)
2. dans
3. datan, haha
4. film
5./

Två personer du kan berätta allt för: jag tycker jag kan berätta för alla mina bajskorvar.

Tre val:
Svart eller vit: Både
Sommar eller vinter: Sommar!
Choklad eller chips: båda

Två saker att göra innan du dör:
1. Månen!
2. Träffat lite kändisar =)

En sak du ångrar: HAHA! x) Förra gången. (dom som behöver veta, vet )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0