datum?

Hallooååw :D 
Jag har tråkigt =D Ska nog fortsätta med min harry potter maraton. Har tittat på 1&2. Snart är fyran M; Rooobert M; Mummaa, men först trean. Men det är okej för you know malfoy M; smäxx. 
OCH idag ska jag ätttaaa =D wook tror jag ;D men ska ringa pappa och säga att han ska köpa hamburgare ist. 
Men denna helg kommer bestå av plugg. Asså jag har sänkt mig i två ämnen från VG till G ;O Hemska tanke. Men jag pendlar mellan VG och MVG i matte och NO M; Vår lärare sa att om jag till mina slutsatser i NO:n så kommer jag få MVG ;D Och nu i matten sa han att jag ska satsa på MVG uppgifterna på detta provet, så kanske jag får MVG i matte ;D WHO'S BEST? I AAM :D 
Men, finns det någon människa där ute som är bra på spanska som kan lära mig? :o Asså jag måste höjja mig!! men jag kan inget =( muuu =( 
Haha, på tal om mu. Johan Glans World tour of Skåne is the shit! Så himla rolig. Om ni inte har något bättre för er så KOLLA. skitkuuuul =D
Men nu blev det ganska mycket här, så jag ska nog sluta. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0