Modevisning.

yesyes! Från och med nästa lördag är det modevisning vid barntorget typ ;DVi ska ha kläder från en butik jag inte kommer ihåg namnet på ;) Men detta gången ska det bara vara catwalk, alltså ingen dans :S Och som tyo är ska vi gå på en röd matta och inte någon hög catwalk man kan trilla ner och bryta benet på :P

 

Men dansen! Dansen var skitkul. Ända vi gjorde var att gå, men när man är med louise sär allting skitkul! hihiii, vi var bäääsht! X) Men david höll oss över i 20 minuter så jag missade bussen =( Men det var kul på crazy feet endå. Haha, Jag och louise ba sa till han:

- David, vi kan inte vara med på lördag.

- Varför?

- För att vi ska gå bus elr godis.

- Men alltså ni måste komma, speciellt du! (jag är sån ledare med en annan tjej, och vi ska fixa massa saker osv)

Och så höll konversationen på aslänge. Och sen jag ba:

- Men hallå david! Vi skojjar? HAHAAHA

Sen belv han assur och börja slå oss med hans BLÖTA tröjja. Sen skrämde han mig genom att trycka upp en sprindel (inte äkta) i andsiktet på mig!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åååh modevisning med finaste patttii! =DD. Får man kommmaaa? :D:D:D <33 ;)

2009-10-20 @ 20:21:30
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0