sjuk?

Jag åkte ju hem idag p.g.a att jag mådde dåligt.
Och det första jag gjorde när jag kom hem var att gå och lägga mig. Sen vaknade jag vid fem tiden och då la jag mig i soffan för att titta lite på tv och då somnade jag igen. Just nu känner jag mig som en bajskorv. Sjukt trött och mår illa och magan bara gör ont som fan. 
Åt en macka nyss med nutella, för att jag var sugen men nu känner jag att jag kommer spy vilken minut som helst! ;o
Nu ska jag nog fortsätta sova lite :) Uppdaterar mer när jag har vaknat :D 
Och om ni har jättetråkig ska kan ni ju titta på alla Ryan Higas videor. SJUKT roliga :D Eller varför inte centralskolan? Hihi, man kan ju alltid titta på gamla avsnitt av; hey baberiba, little britain, pralamentet, kvartett skatan o.s.v. 
Men nu ska jag sussa, godnatt (L)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag mådde osså så i lördas! Kryyaa bby :( <333

2009-10-12 @ 20:12:26
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0