15/9

Nää, detta är nu bara min andra dag och jag pallar inte mer! Skit jobbigt! Värsta fängelse ju! Inte gå ut, inga raster och jobbajobbajobba! Åhws, pallar inte snart mer!
Men skit i det för imorgon är det miiiiiiiiiin dag <3

uh, förrseten! Skitrolig sak som hände på under dagen.
Jag stod och gjode något, sen skulle jag gå, så jag sträckte ut benet (påväg att ta ett steg) men exakt då kom en kille som också jobbar där och snubblar över mitt ben! omg. ist för att vara en uppfustrade snäll flicka och säga: "ojj, förlåt! hur gick det?" Så började jag asflabba i typ en timme! hahahaha, men människor som trillar är typ det roligaste som finns i hela världen =D


Aja, snart ska jag dra till dansen. Sålänge ska jag bara chilla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0