18/9

Hejsan. Kl är snart 12 och jag har vart uppe enda sen kl 7!!!
Nämen kissie var ju på vakna med the voice och det kunde man inte missa =) Jag är en av de 20% som ser igenom kissie karaktären och nu hoppas man att de andra 80% inser att det inte är den riktiga alexandra :P Men jag diggar hennes blogg sjukt mycket.

Aja, är fortfarande sjuk idag. Ska se om det blir bättre imorgon för då blir det utgång med tjejerna =)

Jaaa. jag har inget roligt att skriva om :// Jusst nu sitter jag och skriver in alla mina kontakter i mobilen. Jag har tyå asmånga på A och M x) Eller jag har bara kommit till M, så nu måste ja fortsätta från O-Ö. Inte för jag har någon som har ett namn på o eller ö x) Men ni fattar.

Aja, ha en bra daaag bitches<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0