25/9

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Katarina är såhääääääääääääääär glad, om inte gadare :D
1. Praon är slut. Inget mer jobbande
2. Jag fick betalt.
3. jag fick ta med mig hem fika
4. Fick bra omdömme.
5. Har en rolig kväll framför mig!! :D

Nu ska jag äta upp mina chokladbollar och dricka upp colan - sen är det bara att börja fixa sig.  Men iaf. Såhär tyckte Coffee Break om mig: "Det har varit trevligt att ha Katarina här hos oss i två veckor. Hon har jobbat bra och visat god intresse för café jobbet. Hon är även en kreativ och snäll tjej."

... ... ... Visat god intresse för café jobbet!? Det kan diskuteras. När vår yrkesvägledare Magnus var här idag och frågade om jag skulle kunna jobba med detta, sa jag nej, nej NEJ! ;))

Varit två hårda veckor. Eller bara en för min del x) Och jag har ont i hela kroppen, men det ska jag inte gnälla över för snart ska vi ha "förfest" på donkan. hihi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0