3/9

Tillbaka från tandisen nu då. Allt gick superbra! My teeth are perfect ;) Bara lite tandsten med det fixade dom. Problemet nu är bara att jag inte får äta något på typ 2 timmar. Kommer dö av hunger. Men Nu blir det plugg, plugg och mer plugg, eftersom jag bara gjorde matten igår. Och my din bajstolle, du får vara frisk på Lördag! ;D Vi ska nämligen fika, köpa smink och hällsa på våra praoplatser.
Jag ska praoa på Coffee break med Katja! ;D Skönt att slippa vara ensam.
Men jag kommer sakna Hanna som fan! Vår prao var den BÄSTA! Inget slår den. Älskar dig Hanna!<3 Kom hem nuuuuu älskpälsk!

Dagens dåh ja. Förresten, jag har kommit på två saker. 1) jag skriver aldrig var mina kläder är i från. Ska börja med det! 2) Visar aldrig vilka skor jag har på mig, men det är inte lönt, förnär jag går till skolan är jag inte så ytlig när det gäller skorna. Största anledningen till det är att mina fötter är superkänsliga. Jag får skoskav av alla, precis ALLA skor. Men skitsamma, nu kommer dagens:

Skjorta - hittade den i garderoben idag. :)
Översize linne - Gina
Svart linne - H&M


Kommentarer
Postat av: Sofie

fiiiniiis kattiiiiii ; DD <333

2009-09-03 @ 16:16:29
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0