brrr

det är sjukt kalt jusst nu :( Sitter här med adams jättemysiga tjocketröja och mina uggs :) Har letat efter mina tofflor men hittar dom ingenstans :D Jusst nu vill jag bara resa! Och det bilr inte bättre när man tittar på Jess Hart in Seafolly swimwear lookbook 09/10. Man vill bara åka utomlands när man ser dom bilderna :(

Men vi ska nog åka till Mallorca tillsamans med tjejerna om två år =) Och jag och my åkter till mexiko, argentina och peru nästa år. haha. Och jag och sofie ska åka till Italien för att köpa skor! Uhu, dagens skor! Glömer typ alltid bort det :)


Versace.

Borde nog kanske köra lite vinterskor ist. Hihi, jag ska leta och se om jag kan hitta :))


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åååh, dagens skoo ; ) namn namn alltid lika snygga! Ge oss mycket pengar någon så att jag och katta kan åka till Italiieeen! <33

2009-09-05 @ 19:27:07
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0