.

Faaaaaan vad härligt det är att sova =)))))
Imorgon börjar praon. Lite pirrigt faktiskt. Men det ska bli gött. Som sagt, jag är på Coffee break från kl 09.00 - 15.30. Så kom förbi och hälsa på :)))

Och vad händer på Onsdag!?!? JO JAG FYLLER ÅR ! ;D YEAH!

Fast nu börjar min pappa bli lite dum. Jag klagade på att jag inte hade shoppat på aslänge och då sa han: antingen 12000 för shopping elr en moppe! Omg. så taskigt. Vill ju båda! muu.

Men nu ska jag gå och tvätta håret och göra det lite fint tills imorgon. Sen måste jag planera inför på lördag. Har inte en blekaste aning om vad och hur vi ska göra. Sen måste jag välja ut min tema resa. Och jag och pappa ska om några månader till rumänien på någon sån ungersk sak. Så måste fixa runt det också.
Sen om en månad ska de renovera vårt hus typ. De ska byta ut våra väggar? Så vi ska flytta och bo i ett annat hus i två månader.
PALLA!


aja, ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0