hungrig

Finns det någon snäll person där ute som kan köpa en hamburgare åt mig (A) Är sjukt sugen men pallar inte gå till Donkan. Ska nog ringa min pappa. hehe.

Förresten, har fått reda på att jag har en släkting i Amerika :D Sjukt coolt. Vi har suttit länge nu och funderat över om vi är släkt och nu är det bevisat att vi är det. Det är typ att min farfars fars brors barnbarns barn. Hahah, men jag hittade henne på facebook när jag sökte på mig själv och då kom en Samantha Czabafy upp och jag skrev till henne för vi har ju samma efternamn ;) 

Men iaf. Dagens sko! (skor idag:P):D Gylfskor - eller vad man ska kalla dom.
 

Svarta: Balmain. Rosa: Christian Louboutin.
Jag tycke dom var riktigt coola. Sånna ser man inte varje dag. :D

Och varför inte ha matchande örhängen, designade av Tom Binns.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vart fan hittar du alla snygga skoor? :D

2009-09-04 @ 18:03:26
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: myy

FY FAN VAD SNYGGA DOM ROSA VAR! (L)

2009-09-05 @ 20:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0