iiiih.

Okej, såg nyss på Kenzas blogg att hon tar med sig en läsare för att träffa Tokio Hotel. Och såklart anmälde jag mig! ;D *Hoppas,hoppas,hoppas jag vinner* Skulle dö då :) Asså jag har gillat tokio hotel sen två år tillbaka och om man tittar på mina dagens outfits så ser ni mina plancher i bg.
Asså tänk att träffa Bill, killen jag hade en stor cruch på. Åhhhwwws.

Andra saken: Vår blogg är uppe nu. www.dduvetoss.blogg.se. Har inte skrivit något än och inte fixat layouten, men vi måste ta lite coola bilder först innan vi fixar det.

Tredje saken: Dagens sko kommer nuu! ;D

Alexandra Neel. Faktiskt skitsötna nu till hösten =))

 

Men ärligt, jag DÖR av hunger, jag kan inte vänta i två timmar till. Tror ni att jag kommer dö om jag äter lite nu (A) Det tror inte jag, så nu äter jag och skiter totalt var min tandläkare säger. BTW, ska dit igen på Tisdag, usch.


Kommentarer
Postat av: möööjjj

heja katta

höhöh. men ska kolla in er nya blogg nu M;

PUSSS

2009-09-03 @ 17:07:08
Postat av: Jasmine Brown

ÄLSKAR TH!! Värsta TH geeken.hahaha <3

2009-09-03 @ 21:32:10
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0